Várólista

Várólista

Félévi Könyvőrület tag

2016. augusztus 05. - eszter.m

Nem vagyok egy nagy tages, de ez tetszett. Szóval igazából az első félévben olvasott könyvek közül kell kiemelni a kérdéseknek megfelelőeket. Szóval 2016 június végéig olvasott könyveim közül fogok szemezgetni.

1. A legjobb könyv, amit olvastál eddig?

Hú, a válasz nehéz, több lehetséges nyertes is akad, a Szívem és egyéb fekete lyukak, valamint az Aristotle és Dante közül nem tudok választani.

2. A legjobb folytatás, amit eddig olvastál?

Egyszerű a válasz, a Winner's trilógia 2. és 3. kötetei. Egyértelmű.

3. Új megjelenés, amit még nem olvastál, de nagyon szeretnél?

A Harry August csodálatos élete és a My Sister, Rosa érdekel most a legjobban.

4. A második félév legjobban várt megjelenése:

Marissa Meyer Heartless. Annyira megszerettem a Lunar Chronicles-t, hogy ezt várom most legjobban. Messze még a november.

5. Legnagyobb csalódás eddig:

Paula Hawkins Lány a vonatonja nem ért fel az őt körülvevő hype-hoz. Valamint az év elejéről az Eragon, a Kígyók sziszegése, és a Másik Én.

6. Legnagyobb meglepetés:

Egyértelmű a válasz Csokonai Dorottyáján lepődtem meg idén a legjobban. És kellemes volt a meglepetés, nagyon.

7. Új kedvenc író:

Jasmine Warga és Marie Rutkoski döntetlenre állnak nálam.

8. Új regényes szerelem:

Általában nem vagyok szerelmes egyetlen szereplőbe sem, de ha már ez a kérdés, a válasz valószínűleg Carswell Thorne kapitány a Lunar Chroniclesből. Mert csak. Vagy Arin a Winner's trilógiából.

9. Új kedvenc karakter

Aristotle és Dante, valamint Jellia, főleg azért meglepő az utóbbi, mert a regényben nem kedveltem a leányt, de a novellában nagyon imádtam.

10. A könyv, ami megríkatott

Egy könyvmoly regényes élete. Sírtam és kész.

11. A könyv, amitől jó kedvre derültél.

Talán a Carry On, mert másodszorra olyan katartikus élmény volt.

12. A legszebb könyv, amit eddig vettél, vagy kaptál.

Very Good Lives by the amazing J.K. Rowling.

13. Egy könyv, amit év végéig el akarsz olvasni.

Harry Potter and the Cursed Child. Amint a bookdepository-tól megérkezik bele is vetem magam. Addig pedig kerülöm a spoilert.

14. Kedvenc könyves vloggered, bloggered.

Öö... Little Book Owl, PeruseProject és Aprilius Maximus.

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr348927776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása