Várólista

Várólista

S. J. Watson - A másik én

2016. március 16. - eszter.m

molyos adatlap

Állítólag S. J. Watson első regénye jobb, állítólag ez egy pszichothriller, állítólag. Állítólag.

Vagy nekem magasak az elvárásaim, ha pszichothrillerről van szó, vagy az a bajom, hogy ez is E/1-ben volt írva, ráadásul jelen időben, még az emlékek is, de váratlanul egy-egy bekezdés átment múltidőbe és nem értettem miért, mert akkor épp semmi értelme nem volt a múltidő használatának. Esetleg azért utáltam, mert Julia egy hihetetlen idegesítő ribanc. Ki tudja?

Ettől még a nyuszis mamuszom sem kapott hidegrázást. (Mushu átirat). Pedig azt vártam, elvégre izgalmas is lehetett volna. Julia húgát, aki mellesleg fiának Connornak az édesanyja megölik Párizsban, a tettest pedig nem találják. Az ember egy ilyen kezdés után azt hinné, hogy erről fog szólni a történet, ki a tettes, nyomozunk az internetes szexpartnerkeresők világában, de a nagy francokat. Juliából kitör a kielégítetlen MILF és totál agyatlanul belemegy egy netes kapcsolatba egy fazonnal, akiről semmit sem tud és eredetileg ráadásul őt gyanúsítja azzal, hogy megölte a testvérét. Normális ez a nő? Ráadásul képes személyesen is találkozni vele és akkor is csak mentségeket keres Lukasnak, amikor kiderül, milyen erőszakos fazon. Annyira idegesített Julia ostobasága, hogy majdnem kihajítottam a könyvet az ablakon, de könyvtári példány, szóval meggondoltam magam. Egy rituális elégetésre azonban benevezném. Az abuzív kapcsolatot népszerűsíti és kész. Bár az sok mindent megmagyaráz, hogy Julia alkoholista és heroinista. Szóval egy függést cserélt egy másik függésre. Sokkal jobb cím lenne a könyvnek a Függés/Függőség.

Na meg ez a lezárás is... A hiba biztos az én készülékemben van, de nem értettem, miért kell az utolsó 50 oldalra még behozni a szálat, hogy a szerető férj is csalja a feleségét, mikor tudjuk, hogy mindjárt vége és kiderül, amit kb. már a felénél sejtettem. A gyilkos és Connor apjának kiléte, az egész "összeesküvés" olyan volt, mintha egy kalapból rángatták volna elő. Azt kívántam, mikor a pisztoly előkerült, hogy Julia végezzen mindenkivel, kivéve Connort, őt talán még meg lehet menteni, mert egyébként utáltam az összes szereplőt. Connornak tudok mentséget találni, 14 éves és kamasz és árva és nem fogja fel teljes mértékben mi zajlik körülötte. De a többieknek nincs mentség. Semmi. Egy fikarcnyi sem.

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr688450586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása