Várólista

Várólista

Áprilisi TBR [2018]

2018. április 01. - eszter.m

Most kicsit máshogy rakom össze itt a listám...

screenshot_2018-03-28_12_18_35.png

Szóval a fenti öt könyv mindenképp listás nálam.

1. Christie Golden: Assassin's Creed – Hivatalos filmregény. Milyen hosszú cím már ez? Bár a filmet nem szerettem, de a játéksorozat a kedvenceim között van és igazából a filmmel is az volt a gondom, hogy menet közben irányítani akartam a szereplőket. De nem arra mentek, amerre én akartam...

2. Sarah Perry: Az essexi kígyó. Még mindig annyit tudok róla, hogy szép a borító és talán történelmi... Jobban is felkészülhetnék a saját könyveimből. Fájna, ha elolvasnám a fülszöveget?

3. Jagadics Eszter: Téged is elkaplak!. Nem csinálok titkot abból, mit gondoltam az előző könyvéről. Ugyanakkor mazochista vagyok. Érdekel, fejlődött-e bármit. Plusz, valahogy márciusból kicsúszott a dolog...

4. José Saramago: Tetőablak. Évek óta itt a polcomon. Ebben az esetben nem is bánom, hogy a tartalomról fogalmam sincs. Szeretem, mikor a bácsi meglep.

5. Róbert Katalin: Szelídíts meg!. Szépen lassan haladok a Book a Slothos dobozokkal. Sajnos eddig jobbára miss és nem hit volt, de a reményt nem adom fel.

Nyilvánvaló, hogy lesz még más is. Csak nem tudom, mi...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr9713747362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása