Várólista

Várólista

J.K. Rowling - Very Good Lives

The Fringe Benefits of Failure and the Importance of Imagination

2016. február 08. - eszter.m

molyos adatlap

Először is ez egy gyönyörű kiadás. Van más Sphere által kiadott Rowling kötetem, valójában azok a Robert Galbraith néven kiadott Cormoran Strike regények, mert függő vagyok, de ez gyönyörű szép, szinte már képeskönyv szerű kiadás.

Ehhez képest irtó borsosan mérik az árát. A sajátomra a Libriben tettem rá a kezem és 3790 Ft-os címke van rajta. De megvettem, mondom, valami bajom van.

A beszéd vicces, elgondolkodtató. Joel Holland illusztrációi nagyon szépek és eltaláltak. De teljesen felesleges megvenni a kötetet, egyszerűen nekem birtokolnom kell mindent, amit ez a nőszemély megírt. Azért felesleges a könyv megvásárlása, mert

  1. ha nem beszélsz angolul, tök felesleges, nincs magyar kiadás.
  2. eszméletlen drága
  3. ha beszélsz angolul, sokkal érdemesebb Rowling szájából végighallgatni az egészet, mert fenn van a Youtube-on. Úgy ráadásul viccesebb is.

Íme a beszéd:

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr858363710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása