Várólista

Várólista

Amy Poehler - Yes Please

2018. április 05. - eszter.m

molyos adatlap

Régóta kívánságlistás volt a hangoskönyv. Aztán akciós volt. Valamint a filmklub alatt enyhén untam a vetített filmet, ezért jobbnak láttam, ha elkezdek valamit olvasni/hallgatni és erre esett a választásom,

Egy pillanatig sem bántam meg. Amy Poehler egy hihetetlen frenetikus nő. Kendőzetlenül beszél szinte minden múltbeli eseményről és hibáról, amit elkövetett. Egy dolog van, aminek témáját kategorikusan kerülte, a válása. Ettől még szerethetőbbé és emberi vált számomra. Nem akart sarat dobálni a volt férjére. Amikor csak megemlítette bár érezhető volt egyfajta fájdalom, mégsem volt benne keserűség.

Az egyes részletekkel szinte már túlságosan is nyíltnak tartottam. Nem tudom, hányan tudták, hogy Poehler kokainozott és a heroint is kipróbálta, de számomra ez hihetetlen megdöbbentő részlet volt. Elképzelésem sem volt arról, hogy van neki drogos múltja. Egyszerűen nem tűnt ennyire "bohémnak", bár nem ez a legjobb szó rá. Oké, egykori SNL-es, tehát bohém, de akkor is vannak határok...

Hatalmas plusz volt számomra a Seth Meyers jelenlét. Jelenleg épp egy hosszabb SNL-mánia bontakozott ki nálam, ami főleg Andy Sambergnek volt köszönhető, de szorosan kapcsolódtak hozzá a többiek is, így Seth sem maradhatott ki. Minden porcikája szexi. Oké... Ez szerintem nem képezi vita tárgyát. Az Amy-vel való beszélgetéséből pedig a határtalan támogatás és szeretet sugárzott. Mindenkinek egy ilyen barátot/barátnőt!

Jut is eszembe. Kicsit hiányoltam, hogy Tina Fey nem hangzott fel, de róla is elég sokat mesélt Amy, így szinte őt is ott éreztem a fejemben.

Önéletrajzi könyvet csak hangoskönyvként érdemes olvasni. Borzasztóan jók így!

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr6413787962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása