Várólista

Várólista

Félévi Könyvőrület tag 2.0

2017. július 03. - eszter.m

4098355310_f7a7fcd9cf.jpg

Idén is megcsinálom ezt a taget, mert folyton változó és nagyon jó! Eredetileg Chami és Ely készítette el pár éve, szóval nekik köszönet az ötletért!

1. A legjobb könyv, amit eddig olvastál idén?

Egyszerű a válaszom, Golden Boy Abigaeil Tarttelintől. Annyira imádtam, hogy végül a fizikai példányt is birtokolnom kell és megrendeltem a bookdepótól.

2. A legjobb folytatás, amit olvastál idén?

Nem sok sorozatot olvastam idén. Oké, a Chew bármelyik része és az Assassin's Creed 2. kötete a Testvériség fér ebbe bele. Kezdek lemondani a Dorothy Must Die sorozatról. Azt hiszem, nem nekem való.

3. Új megjelenés, amit nem olvastál még, de nagyon szeretnél?

Azt hiszem ez kivételes helyzet, de most nincs ilyen. Egyik új megjelenésért sem ver ki a víz, csak olyan könyvet várok nagyon, ami később jelenik meg idén.

4. A második félév legjobban várt megjelenése?

Ebből van kettő. Jasmine Warga 2. regénye a Here We Are Now jelenik meg idén, illetve Marissa Meyer új könyve a Renegades is idén várható.

5. Az idei éve eddigi legnagyobb csalódása.

Sajnos egyszerű ez a válasz is. Becky Albertalli The Upside of Unrequited egyáltalán nem tetszett, pedig nagyon-nagyon vártam. Előrendeltem az e-könyvet és a megjelenés hetén elolvastam...

6. Az idei év legnagyobb meglepetése.

Harry August csodálatos élete. Eszméletlenül összetett könyv volt, amire nagyon oda kellett figyelni, de minden perce lekötött! Valamint borzasztóan meglepett, hogy az amish-romantikus An Uncommon Grace mennyire tetszett. És Az apáca is meglepő volt Diderot-tól.

7. Kedvenc új író.

Abigail Tarttelin és Claire North. Többet akarok tőlük olvasni. Még.

8. Új regényes szerelem.

Azt hiszem, Bertie Wooster. Persze tudom, szerencsétlen olykor, meg Jeeves azt csinál vele, amit csak akar, ugyanakkor a legjobb szándékú, legszerethetőbb pasas, akit idén volt szerencsém olvasni.

9. Új kedvenc karakter.

Szeretem Simont, Tony Chut, Maxet. Idén most a lányok nem voltak rám nagy hatással. Még várom a csodát. Bár Dimple megérdemel egy említést.

10. Könyv, ami megríkatott.

Celeste Ngtől az Amit sohase mondtam el, Szólít a szörny Patrick Nesstől és Siobhan Dowdtól.

11. Könyv, ami boldoggá tett.

A Dirk Gently mindkét része. A Chew és a Jeeves sorozat darabjai.

12. A kedvenc könyv-film/sorozat adaptáció, amit eddig idén láttál.

Nem nagyon nézek koreain kívül mást, de azért a Dirk Gently sorozat fantasztikus volt, bár kevés köze van a könyvekhez, inkább a hangulatot emelte át. A másik pedig a Szólít a szörny adaptáció volt. Fantasztikusan jól sikerült!

13. Kedvenc kritika, amit idén kiadtál a kezedből.

Egy negatív kritika, de ezzel kerültem be a Merítés egyik Forever Young Adult részébe. The Upside of Unrequited.

14. A legszebb könyv, amit idén vettél/kaptál.

J. J. Abrams - Doug Dorst: S. Gyönyörűséges. Már csak el kellene olvasni. A másik pedig a Golden Boy keménykötéses kiadása. Ilyen szép védőborítót már régen láttam. Konkrétan arany!

15. Egy könyv, amit év végéig el akarsz olvasni.

Az idén vett legszebb könyvem, lásd fentebb. Remélem belül is olyan szép, mint kívül. És az Outlander legalább 2. része...

+1. Kedvenc könyves vloggered/bloggered.

Tavalyhoz képest hozzádnék két nevet: A Book Olive. Nagyon szeretem a nőt. Kevés YA-t, de sok felnőtt és tényirodalmat olvas. Plusz orosz mániás. Jó könyveket olvastam eddig miatta. BooksandLala. A Closet Unhaul videói fantasztikusan jók. Amúgy is szeretem. Rengeteget olvas. Tényleg.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr9912601633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása