Várólista

Várólista

Oliver Bowden - Assassin's Creed - Testvériség

2017. június 25. - eszter.m

molyos adatlap

Mint írtam a júniusi TBR bejegyzésemben is, nem vagyok nagy gamer, de ezt a játéksorozatot nagyon szeretem, ahogy a könyveket is. Mondjuk még csak az első kettőt olvastam, de szép lassan majd átjutok a többin is.

Összességében persze ezek a könyvek nem tartoznak a magas irodalom köreibe, nem is ez volt a cél velük, hanem az, hogy már eleve jól összerakott történetet könyves formában még jobban megismerjen a rajongó közönsége. Persze olykor zavart kicsit a fogalmazás, meg ez a szándékosan archaikus beszéd, de összességében nagyon élvezetes kaland volt. Sőt olykor többet is kaptam, mint amit a játékban megfigyelhettem.

Azért következetlenségek is akadtak. No.1 Paola bordélyát valamiért a könyv Nápolyba helyezte, holott a játék eddig még nem vándorolt el Nápolyba, nem ott található Paola főhadiszállása. No.2. Michelettót Velencébe viszik, miután elfogták, ezzel még nincs is gondom, de aztán mikor a szökésre kerül sor már Firenzéből szökik. Mondhatnánk, hogy átszállították közben, de városállamok között nem volt ilyen laza a fogolycsere. Nem nagyon akadtam fel rajtuk, csak megakadt a szemem az ilyesmin.

Szóval élveztem, lehet, hogy megint előszedem ezt az epizódot is. Jól fog esni.

52 könyves kihívás: 26. Egy kalandregény

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr7612594713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása