Minden ilyen lista természetesen teljesen szubjektív, az enyém miért lenne más? Sorrend a könyvek között nincs, bár ha nagyon akarnám, biztosan fel tudnám állítani...
1. Csokonai Vitéz Mihály - Dorottya
Igen, ez nem maradhat ki, a legnagyobb meglepetés volt az év elején. Az agyam majdnem eldobtam a kis perverztől. Nem hiába volt ő a favoritom anno érettségin ezer éve.
Komolyan nem hittem volna, hogy ennyire fog tetszeni a könyve. Hiszen a Twilight saga első kötete is majdnem a tűzben végezte olvasás után. Szóval abszolút imádtam.
3. Jasmine Warga - Szívem és egyéb fekete lyukak
Olvassátok és érezzétek át. Tökéletes könyv volt a kamaszkori depresszióról.
4. Benjamine Alire Sáez - Aristotle és Dante a világmindenség titkainak nyomában
Da, egyértelműen a kedvenc LMBT+ könyvem idén.
5. Marie Rutkoski - Winner's Trilogy
Nem, nem vagyok hajlandó külön értekezni a könyvekről. Tökéletesek voltak együtt. Olvassátok el!
6. Kristin Hannah - The Nightingale
Az egyik legtökéletesebb könyv, amit volt szerencsém olvasni. Csak szuperlatívuszokban tudok nyilatkozni róla. Imádom.
7. J. K. Rowling – John Tiffany – Jack Thorne: Harry Potter és az elátkozott gyermek
Mert igen, nekem még ez is tetszett.
8. Kim Ae-ran - Ma vie palpitante
Gyönyörű volt minden sora.
9. Jojo Moyes - Mielőtt megismertelek
A könyv klasszisokkal jobb volt, mint a film
10. Sarah Andersen - Felnőni kiábrándító
Nagyon megszerettem idén a képregényeket. Na ez van.