Várólista

Várólista

Sarah Andersen - Felnőni kiábrándító

2017. január 03. - eszter.m

molyos adatlap

Szerintem ez volt a kedvenc októberi beszerzésem. Annyira rövid, tömör és szórakoztató, hogy az egész kötet elolvasása nem vesz el fél óránál többet az ember életéből.

Én egész konkrétan a Szél Kálmán tértől a Csörsz utcáig tartó buszozás alkalmával olvastam ki, szóval tényleg borzasztóan gyorsan. De közben éreztem magamon utastársaim tekintetét, akik nem értették, mit röhög ott az a nő egy könyvvel a kezében. Nem tudtam visszafojtani a nevetést, ez van. Vállalom! Kínos helyzetbe tudom hozni magam egy tömött buszon, könyvvel a kezemben! Bár valójában nem érdekelt, mit gondoltak.

Be kell azért vallanom, a szösszenetek többségét ismertem már tumblrről illetve instagramról, de azért jó volt magyarul is elolvasni őket. Remélem Sarah újabb kötetét is felkarolja a kiadó.

Röviden, ajánlom mindenkinek, aki szívből akar nevetni! Olvassátok!

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr8812093829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása