Várólista

Várólista

Júliusi beszerzések

2016. július 31. - eszter.m

Júliusban is vettem pár könyvet. Mert nekem így jó. #bookstagram #bookhaul #mutimitvettél

@kavekonyv által közzétett fénykép,

Most kicsit ereszd el a hajam volt, főleg a hónap utolsó hetében, amikor is szinte az összes könyvet megvásároltam, ami a képen szerepel.

A hónap csendben indult. Megjelent a sorrendben 3. Cormoran Strike regény és én szépen megvettem. Teljes a gyűjtemény angolul és magyarul is. Gyorsan el is olvastam. Nagyon élveztem.

Aztán a hónap elején jött ki magyarul Marie Rutkoski trilógiájábak első része, a Nyertes Átka. Kestrel és Arin történetét minden nyelven szeretem és egyszerűen hiába olvastam nemrég angolul muszáj voltam magyarul is megszerezni. Nem bánom egy percig sem. Remek volt a fordítás.

Aztán szépen csendben teltek a napok, amíg nem késett hatalmasat egyszer a vonatom és unalmamban, elalvás ellen könyvet nem rendeltem a bookdepository-ról. Az utolsó Rainbow Rowell regény, ami eddig nem volt a birtokomban, ez pedig a Landline. Bár már tavaly olvastam, de... Az egész a MÁV hibája. A könyv az utolsó héten befutott.

Majd felléptem az Alexandra honlapjára és az akciós könyveik között nézelődtem és rendeltem párat. Két Korcsmáros-képregényt, (Vörös és Fekete, Három Testőr), egy Anna Frank képregényt és egy török írónő LGBTQ regényét.

Ezekből jelenleg csak kettőt nem olvastam még, ami nem is rossz arány.

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr278919788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása