Várólista

Várólista

Februári beszerzések [2017]

2017. február 28. - eszter.m

@varolista által megosztott bejegyzés,

Most lazábban vettem a beszerzéseket. Mint látható 5 könyv szerepelt a listámon. Ebből 3 volt tervezett, 2 pedig hirtelen felindulás.

1. Fantastic Beasts. Gyenge vagyok és J. K. Rowling rajongó életem már több, mint felében, szóval nincs mit mondanom, nincs mentségem és egyéb magyarázatom. Idén jön magyarul is. A filmet még mindig nem láttam.

2. Kristin Hannah - Fülemüle. Tavaly ez volt a kedvenc könyvem. Akkor még angolul és nagyon örülök, hogy idén megjelent magyarul is. Már elkezdtem olvasni.

3. Cixin Liu - A háromtest probléma. Kínai sci-fi. Érdekel, mennyire érzékelhető a kínai, szinte képszerű leírási forma egy sci-fi keretein belül. Idén jön belőle a film is Kínában!

4. Carlos Ruiz Zafón - A szél árnyéka. Spanyol írótól sem olvasok valami túl gyakran (soha), állítólag nagyon jó. Érdekel.

5. Han Kang - Növényevő. Tavaly már olvastam az angol fordítást, ami megnyerte a Man Booker-díjat és nekem tetszett ez a szürreális történet, ezért is örültem, hogy érkezett idén a magyar kiadás.

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr8012268282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása