Várólista

Várólista

J. K. Rowling - Fantastic Beasts and Where to Find Them

2017. február 11. - eszter.m

molyos adatlap

Nos, nem vagyok büszke magamra, amiért megvettem, azért igen, hogy azonnal el is olvastam. Miért kellett nekem bemenni a könyvesboltba, mikor ha postán rendelem Angliából nagyjából féláron tudom megszerezni? A megvásárlást nem bánom, csak az árat... De egyszerűen olyan gyönyörű ez a kiadás és a benne lévő apró illusztrációk is, hogy majdnem minden pénzt megér! Elég az önigazolásból!

Szóval úgy olvastam el a forgatókönyvet, hogy még nem láttam a filmet. Folyton el akartam menni rá, de soha nem jött össze. Ennek megfelelően leforgattam a fejemben a saját filmemet, amiről csak annyit tudok, hogy Eddie Redmayne játssza a főszerepet. Aztán tumblr-re mentem és átböngésztem a tag-et. Nem teljesen olyanok a szereplők, mint ahogy a fejemben élnek, de azért van egy képem magáról a filmről is most már. Az effekteket és a teremtményeket ellenben majdnem teljesen eltaláltam.

Nem azt mondom, hogy imádtam, mert ahhoz kellett volna Rowling hosszabb leírása, így kicsit rohanósnak éreztem és nem tudtam meg mindent, amit szerettem volna. De mit is várhatnék egy forgatókönyvtől, főleg, hogy még lesz kettő. Tehát próbálok nem elégedetlenkedni. Valamiért Credence miatt azonban eszembe jutott életem legutáltabb könyve az Amerikai Tragédia, hiszen annak a főszereplője is egy prédikátor család sarja a 20-as évek Amerikájában és ez nagyon rossz emlékek ébredtek fel bennem. Bár Credence számára is csak rossz emlékek létezhetnek és minden ellenére nagyon sajnáltam a fiút.

Ami meglepett, hogy milyen könnyedén kezeli itt a halált Rowling. Pillanatok alatt hullnak a szereplők, nem a legfontosabbak, de azért mégis meghalnak benne. Biztosan az én fejemben volt véresebb a haláluk, mint amilyen a filmben, de egyik-másik nagyon durva lett.

Végre meg kellene néznem a filmet, hogy lássam úgy forgatták-e le, ahogy a fejemben él.

Jut is eszembe, akár Eddie Redmayne kihívást is lehetne tartani. Könyves adaptációk, melyben szerepelt. Bár ezek között ott van a Nyomorultak is és Hugóval nem vagyok jóban. De ott van a Dán lány, a Mindenség elmélete, az Egy hét Marilynnel, A katedrális, az Egy tiszta nő. Biztos van még más is...

 

52 könyves kihívás: 32. Egy nagyon hosszú című regény (5+ szó, alcím nélkül)

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr1712181866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása