Várólista

Várólista

Amie Kaufman · Jay Kristoff: Obsidio

The Illuminae Files 3.

2018. május 29. - eszter.m

molyos adatlap

Személy szerint feltétlen rajongója vagyok a trilógiának. Hónapokkal korábban előrendeltem a hangoskönyvet és nagyon izgultam, hogy záródik le ez a fantasztikus űropera. Egy pillanatra sem kellett csalódnom. A lezáró darabban az első két kötet főszereplői végre találkoznak és a csapat kiegészül a Kerenzán rekedt ellenállókkal, akik mind próbálják túlélni a BeiTech támadását.

Azt mondjuk el kell ismernem, hogy a bolygóra visszatérve erős Bolygó neve: Halál vibrálást éreztem szinte végig. Nem mondom, persze, hogy ez rossz, de az írók talán túl sokszor látták már azt a filmet.

A sorozat elérte, hogy egy tömeggyilkos mesterséges intelligencia miatt rágjam a körmeimet. Lincoln Hoppe fantasztikusan keltette életre AIDAN-t. Ő volt az egyik kedvenc "szereplőm". A másik, akit imádtam, az egyik technikus, akinek előadásában hallhatjuk a megfigyelőkamerák felvételeit. Mikor meghallottam a fejezetek elején, hogy ő következik, már előre sejtettem, hogy csodát fogok hallani. Köszi, Matthew Frow!

Kicsit talán furcsa, hogy nem a tényleges "szereplőket" emelem ki, de ők valahogy nem voltak számomra olyan emlékezetesek, mint ez a két kvázi mellékszereplő.

Amint jön végre magyarul az első rész azonnal lecsapok rá, addig pedig próbálok felelősségteljes lenni és nem megrendelni az egész trilógiát angolul.

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr3414008414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása