Várólista

Várólista

Lengyel Miklós - Dél-Korea

Ázsia rejtett gyöngyszeme

2017. november 03. - eszter.m

molyos adatlap

Még a Dél-Koreába indulás előtt kezdtem el olvasni a könyvet, de csak hazatérés után sikerült befejeznem. Ennek a könyv formátuma volt az oka. Túl nagy volt ahhoz, hogy magammal cipeljem. Ezt tartom a legnagyobb hibájának. Olyannak, aki főleg menet közben, vonaton, buszon olvas, nem a legelőnyösebb ez a méret.

A tartalmat imádtam. Egy olyan ember tollából, aki évekig ért a félszigeten tökéletes minden részlet. Különösen jó volt, hogy olyan helyekről olvastam, amiket már láttam. Teljesen át tudtam élni, milyen is valójában, illetve sikerült gyűjtenem még a listámhoz, hogy legközelebb miket is kell megnéznem a félszigeten. Mert lássuk be, lesz legközelebb. Muszáj.

Gyönyörű volt a képanyag. Jók voltak a betűzdelt személyes anekdoták. Valamint rengeteg legendát, történetet olvashattunk az ország múltjáról és jelenjéről. Mondjuk a hallyu sorozatos, filmes, zenés részét nem kellett volna erőltetni. Bár tény, hogy erősen hozzátartozik az imidzshez, érezhető volt, hogy Lengyel Miklós nem tudja hova tenni és nem is igen érti a rajongást, amit ezek kiváltanak. Azt olvasva egyenesen csodabogárnak éreztem magam.

Azért olvassátok! Mert Dél-Korea csodás!

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr5513111500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása