Várólista

Várólista

Szeptemberi beszerzések [2017]

2017. szeptember 30. - eszter.m

Nehéz újra nekiállni és írni bármit is...

Tehát, bár szeptembert nem töltöttem idehaza, de a pár nap alatt mégis jelentős mennyiségű könyvet sikerült vásárolnom. Mert nem tudok leállni. De persze leginkább előrendelésekről van szó.

@varolista által megosztott bejegyzés,

1. Neil Gaiman. Coraline.

2. Rhys Bowen: Holttest a fürdőkádban.

3. J. K. 롤링: 해리포터: 마법사의 돌. Ez a kriksz-kraksz a Harry Potter első kötete koreaiul, amiért kb. 3 könyvesboltot bejártam odakint, mert idióta vagyok. És igen, két kötetben adták ki, így kétszer annyiba kerül, mintha egy koreai író regényét akartam volna megvenni.

4. Abigail Tarttelin: Flick. Mikor hazaértem, ez várt. Nagyon örültem ám neki!

5. Agnès Martin-Lugand: A boldog emberek esőben csókolóznak. Nekem kell a folytatás is.

6. David Lagercrantz: Mint az árnyék. Millenium-sorozat 5.

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr3512913591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása