Várólista

Várólista

Madeleine L'Engle - Időcsavar

Időcsavar 1.

2018. március 17. - eszter.m

molyos adatlap

 Ez egy nagyon fura történet volt. Ha 10-12 évesen olvasom, valószínűleg imádtam volna. Bár már akkor sem voltam oda a sci-fi történetekért. De így 20 évvel később már egyáltalán nem tudott megragadni. Nem is tudom, hogy akarom-e én tovább olvasni a sorozatot.

Egyszerűen nem szerettem a gyerekeket. Ez hatalmas mínusz, mivel ők a főszereplők. Meg kifejezetten irritált, a kisöccse Charles Wallace inkább tűnt az idősebbnek, holott a sztori szerint talán csak öt éves. Még Calvin volt a legnormálisabb. Talán a sok testvér miatt. Ki tudja...

A lényeg, hogy a sci-fi elemek miatt alig bírtam követni a történetet. Az őket segítő nénik számomra teljesen felcserélhetőek voltak és nem is érdekeltek. Persze drukkoltam, hogy sikerrel járjon a küldetés, de innentől kezdve nem érdekel, mi történik a csapattal a továbbiakban. Sőt, a film sem érdekel igazán. Pedig hamarosan bemutató és a szereposztás tetszik...

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr4813735386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása