Várólista

Várólista

RR kihívás TBR

2017. július 24. - eszter.m

@varolista által megosztott bejegyzés,

 

Rhysciar a molyon a mai nappal indított egy két hetes kihívást, ami nekem tetszett. Öt könyv két hét alatt, különböző megadott szempontok szerint. Mivel 15.-én a twitteren végigcsináltam Zoe 24 órás readathonját és nagyon élveztem, majdnem 500 oldalt elolvastam úgy gondoltam, ez nekem való lesz. Az instás képen látható, milyen könyveket választottam.

Ez a kihívás tehát július 24 - augusztus 6. között zajlik. Az elolvasandó ötöst öt meghatározott szempont alapján kellett összeválogatni.

1. Olvass el egy fantasy-t! Mivel nemrég fejeztem be a This Savage Songot, amit imádtam egyértelmű volt, hogy a folytatást is a kezembe veszem. Ezért esett a választásom a pár hete megjelent Our Dark Duet-re. Tudom, hogy fantasztikus lesz!

2. Olvass el egy middle grade (gyerek) könyvet! A HP sorozat első 2-3 kötete még határozottan ebbe a kategóriába esik és mivel beszereztem belőle egy harmadik példányt is, így a sorozat első kötetét fogom újraolvasni, sokadszor. Ezúttal a hollóhátas kiadásból.

3. Olvass el egy legalább 400 oldalas könyvet! A Háromtest-probléma magyar kiadása éppen csak túllépi ezt a kikötést a maga 406 oldalával. Kínai sci-fi. Nem vettem volna meg, ha nem érdekelne. Ideje elolvasni.

4. Olvass el egy könyvet, aminek kék a borítója! Nos, itt kicsit túltoltam a dolgot, mert mint a képen látható, mindegyik borítón túlteng a kék, különböző árnyalatokban. Erre a pontra a Rekviem egy gyilkos asszonyért c. Izlandon játszódó regényt választottam.

5. Olvass el egy könyvet az egyik kedvenc íródtól! A Kakukkszó szinte adta magát, hiszen J.K. Rowling álnéven írt krimisorozatát nagyon szeretem. A havi TBR-ban is megemlítettem, mennyire újra akarom olvasni a sorozatot még a tévés adaptáció előtt. Jó lenne, ha összejönne, de itt és most el fogom kezdeni.

Wish me luck! A könyvek nem rövidek, bár sokat és gyorsan olvasok, nem biztos, hogy le tudom gyűrni mind az ötöt határidőn belül, de majd meglátjuk!

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr7812682479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása