Várólista

Várólista

Sarah Andersen - Puha Boldog Puffancs

2017. május 19. - eszter.m

molyos adatlap

Tavaly Sarah első könyve volt az egyik kedvenc olvasmányom. Idén sem lesz ez másként, akkor sem, ha úgy éreztem vannak ismétlések. De mint tesóm rávilágított nincsenek, csak már láttam a rajzokat, mivel instagramon is követem a hölgyeményt.

Szóval most is csodás, vicces, szórakoztató fél óra volt. És mondtam, hogy a borító tapizható? Én is puha boldog puffancs lettem tőle! Puha és bársonyos a pulcsi és a cím is! Imádtam!

Biztos lehetne ennél kicsit többet is írni, de ezt látni kell, elmesélni nem lehet.

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr9312510779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása