Várólista

Várólista

Augusztusi beszerzések

2016. augusztus 31. - eszter.m

Büszke vagyok, a lista sokkal rövidebb, mint a szokásos! Nagyon ügyesnek és takarékosnak érzem magam, ami mondjuk nem teljesen igaz, hiszen a könyv sajnos nem olcsó mulatság...

Az alap, elsőrendű beszerzésem a 8. Harry Potter kötet volt. Elolvastam, megemésztettem és a hibáival együtt is imádtam. Mi kell, ennél több?

A második könyvem pedig Marie Kondotól Rend a lelke mindennek. A borítójával mondjuk nem vagyok kibékülve. Az angol nyelvű kiadásé sokkal jobban tetszik.

Nem sok. Pont elég. Szeptemberben megpróbálok max. 1 könyvet venni. De tudjuk, hogy erre nagyon kevés esély van.

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr4511356632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása