Várólista

Várólista

Serge Dutfoy · Dominique Farran · Michael Sadler - Képregényes rocktörténet

2016. július 25. - eszter.m

molyos adatlap

Ez gyermekkorom egyik meghatározó műve. Az elsők között olvastam el. Imádtam minden sorát és "klasszikus zenei" tudásom nagy részét ennek köszönhetem. Szeretem, ahogy meg van rajzolva, szeretem a macsekokat benne, Cuki rajongási kitöréseivel abszolút együtt tudok érezni. Szeretem, hogy André olyan kis tudálékos. Szerintem ebből a könyvből tudtam meg, hogy mit jelent a sziszifuszi jelző és honnan ered. Szóval igazi ismeretterjesztő darab. Több van benne, mint ami elsőre látszik. Különben is a francia Bande Desinée-k világa mindig lenyűgözött.

Így évek múltán persze már sok kiveszett a régi varázsból. Raymond például kifejezetten elkeserítően alkoholista, és Miszter Madár sem az én világom többé. de a Cat Rock Newsra ennek ellenére mindig kedves emlékként fogok visszagondolni.

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr268910956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása