Várólista

Várólista

Márciusi TBR [2018]

2018. március 01. - eszter.m

A márciusi olvasmánylistám jelentős részét ezúttal hangoskönyvek teszik ki, mert én így nyomom és van sorozat, amit hangoskönyvként élveztem eddig, tehát a folytatást is így fogom.

Seanan McGuire: Beneath the Sugar Sky. A Wayward Children kisregény-sorozat hihetetlen világokba visz el minket és egyszerűen nem tudom elhinni, hogy még mindig nem hallgattam meg a 3. kötetet, pedig már januárban megjelent.

 

 

 

 

André Aciman: Call Me By Your Name. Csak nem az merült fel bennetek, hogy ezt nemrég fejeztem be és ódákat zengtem róla. De igen, jól emlékeztek. Ugyanakkor angolul és hangoskönyvként még nem volt hozzá szerencsém. Armie Hammer olvassa fel és bár valamiért zavarnak a T hangjai, de ki fogom bírni.

 

 

 

Amy Kaufman - Jay Kristoff: Obsidio. Amint előrendelhetővé vált az Audible-ben én megtettem. Előrendeltem. Már alig várom a napot, amikor megjelenik a "könyvtáramban". Március 13. Szép lesz!

 

 

 

 

Valamint listán van még a Caraval, A homok leánya, a Téged is elkaplak!, Simon és a Homo Sapiens lobbi. Még valószínűleg más is, de egyelőre itt megállok a tervezéssel.

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr10013633826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása