Várólista

Várólista

Charles Dickens - Karácsonyi ének

2018. január 11. - eszter.m

molyos adatlap

 Két évvel ezelőtt olvastam először és addig utoljára a könyvet, bár a Patrick Stewartos változatot többször is láttam, de valójában akkor éreztem az igényt arra, hogy elolvassam, miután megnéztem az 1945-ös Scrooge-ot.

Mind tudjuk miről szól ez a gótikus szellemtörténet. Az öreg Scrooge-ot karácsony előtt meglátogatja három kísértet, mely a múltját, jelenét és jövőjét jelképezi. Ennek hatására pedig az öreg SPOILER! megjavul. Igazi sikertörténet. Az életmód tanácsadók tanulhatnának a szellemektől, de komolyan. De igazából azon csodálkoztam, most másodszor is, hogy nem indult rosszként Scrooge, valamikor fiatal felnőttként keseredett meg véglegesen, akkor tört ki rajta a kapzsiság. Pedig a főnökére ez nem volt jellemző, tehát feltehetjük, hogy alapvetően volt valami jellembeli hibája? Nem vagyok nagy pszichológus, na.

Nekem leggyakrabban mégis a Doctor Who kapcsolódó epizódja jut eszembe, a 9. Doktorral és Rose-zal, valamint Charles Dickensszel, amint az idegen szellemeket üldözik. Az egyik kedvenc 9. Doktoros epizódom.

Szerintem újabb két év és megint előveszem.

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr3713536241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása