Várólista

Várólista

C. S. Lewis - Caspian herceg

Narnia Krónikái 4.

2017. március 21. - eszter.m

molyos adatlap

A Pevensie testvérek egy évvel/évszázadokkal később visszatérnek Narniába és trónra segítik a törvényes uralkodót Caspiant.

Azt szeretem ebben a történetben, hogy nem minden fekete és fehér. Hiszen nem minden ősnarniai áll ki Caspian mellett, nem mindenki hisz Aslan erejében, sőt előnyösebbnek tartaná a Fehér boszorkány visszatérését. De a hűséges társak mindig kiállnak egymás mellett.

Igazság szerint nem szeretem Caspiant. Valahogy soha nem lesz a szívem csücske ez a fiú. Túl flegmának találom az én ízlésemhez, de szerencsére mellette is ott áll a tanítója és társai, akik helyrerakják a gyereket, ha arra van szükség. Bár az is lehet, hogy túladagoltam az egy hónap alatt négy Narnia-kötetet és az a gondom a sráccal. Úgy emlékszem felnőttként, királyként sokkal inkább kedvelem. Remélem tényleg így lesz.

A Pevensie testvérek nekem még mindig a szerelmeim. Az ő helyüket senki nem veheti át a szívemben.

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr3112342551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása