Várólista

Várólista

Decemberi beszerzések

2017. január 01. - eszter.m

Igazán visszafogott oldalam mutattam decemberben. Főleg mert semmi olyan nem jelent meg, ami nagyon érdekelt volna, kivéve a Szobalány c. Sarah Waters regényt.

@kavekonyv által közzétett fénykép,

Azon kívül még a fent látható két kötetet sikerül birtokba vennem. A Celeste Ng regényt már majdnem 2 hónapja előrendeltem, a Kim Dzsongil bemutatjával pedig a metrón találkoztam és mivel egyébként is 1. imádom a koreai filmet, 2. ez a sztori az egyik legbizarabb Észak és Dél kapcsán, kíváncsi vagyok van-e benne olyan, amiről még nem hallottam. Bár biztos.

Szóval három könyv. Nem is olyan rossz!

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr5412087513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása