Várólista

Várólista

Kerstin Gier - Zafírkék

Időtlen szerelem 2.

2016. február 19. - eszter.m

molyos adatlap

Holy moly! Miért nem mondta senki, hogy az első rész csak, CSAK 3 napot ölel fel! Egy HP-ben ennyi esemény már egy félévre bőven elég! Úgy értem, ki a fene lesz szerelmes 3 egész nap alatt? Tuti, hogy nem én és nem a 16/19 éves énem. Akkor egyébként mennyi időt ölelhetett fel a Zafírkék? Max. 4 napot? Értem én, hogy szövevényes az időfolyam, de így hogy fejlődik főszereplőink jelleme, nekem azt mondták, ahhoz idő kell. Szerintem nem egy hétre gondoltak! De ezen lépjünk túl.

Gwen még mindig pimasz. Gideon még mindig szívdöglesztő. És csak hogy Gwent idézzem: Ó! Hmm! Még! Leslie a legjobb barátnők álma. Raphaellel, Gideon Franciaországból visszatérő öccsével tuti lesznek még gondok, de most még szimpatikus a fiú. Látom Leslie-vel bontakozó szépséges jövőjét. A filmes Leslie egyébként annyira jó, hogy mikor a könyv leírja a szőke, szeplős lányt, aki Xemeriust egy golden retrieverre emlékezteti teljesen megdöbbentem, mert nekem Leslie a böngyörhajú, fogszabályzós néger csaj. Nem tudom elképzelni szőkén, pláne nem szeplőkkel. Ennyire jó az a film! Charlotte pedig egy nagy szemét, tökéletes párost alkot a tenyérbemászó tánc- és illemtanárral Giordanóval.

Xemerius a vízköpő egyszerűen csúcs! Olyan fricskákat tud elereszteni, hogy elképzelésem sincs, Gwen hogy képes nyugodt arccal hallgatni bárkit, mikor ott van ez a kis szörnyeteg, én fetrengve röhögnék és rövid időn belül a pszichiátrián kötnék ki, mert persze senki nem hinné el, hogy egy démon vízköpő beszólásain röhögök.

Ha a sorozat végén véletlenül az derülne ki, hogy Mr. George az áruló, nagyon-nagyon dühös leszek! Ő egy olyan édes ember! Nem lehet Lord Alistair szövetségese! Inkább kinézek egy ilyen lépést Mókusból, vagy a Mr. Marley-ból, bár ő elég ostoba, vagy csak megjátssza magát. Egyáltalán ez a rész még több kérdést vetett fel, mint amennyit megválaszolt, mert kb. semmire nem kaptam választ.

  1. Mi a fene az a Firenzei Szövetség egész pontosan és mi bajuk az időutazókkal, azonkívül, hogy Saint-Germain gróf megrontotta egyikük leányát?
  2. Paul és Lucy hogy lehetnek olyan ostobák (főleg Paul), hogy átadják nekik az időutazók névsorát? Most komolyan, rajta vannak ők és Gwen is!
  3. Gwen tényleg el fogja árulni Gideont, és ha igen, miért?
  4. Ki a fene az a puma, aki oly gyakran és oly lelkesen foglalja le magának Gideont a múltban? Nem én, nem vagyok féltékeny, gyanakszom.
  5. Mióta van olyan jó hangja Gwennek, hogy a Macskákból az Emléket is úgy el tudja énekelni, hogy még Gideonnak is tetszik? Na jó, ez éppenséggel mellékes.

És ez még nem is az összes kérdésem. De az utolsó kötet nem lesz elég hosszú, hogy mindenre választ adjon az én kíváncsi lelkemnek. Ezt egyszerűen lehetetlen lezárni!

Természetesen ehhez a részhez is elkészítették a németek a filmet! Isten áldja őket! Most meg is fogom nézni!

Veszem is le a polcról a következő kötetet. Tudtam én, hogy ez ilyen lesz és ezért vártam az olvasással, amíg az összest meg nem szereztem, de a Zafírkék puhatáblás kiadására várnom kellett.

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr268380254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása