Várólista

Várólista

P. G. Wodehouse - A nénikém nem talpig úrinő

Jeeves 15.

2018. március 07. - eszter.m

molyos adatlap

 Ezzel a Jeeves sorozat végére értem. Szerencsére és sajnos. Mivel túl gyorsan éltem át az egészet, talán a végére már nem élveztem annyira Bertie csetlés-botlását, mint egy lazább tempójú olvasmányként. A darálás megviselte az élményt.

Bertie orvosi javaslatra vidékre látogat, hogy elmeneküljön a káros városi mulatók és éttermek hatásától, de a nyugodt vidéken még több megpróbáltatás éri. Dahlia néni személyében. Az éltes rokon ugyanis megpróbálja rávenni unokaöccsét, hogy egy macsek eltulajdonításával manipuláljon egy esélyes lovat a helyi futam előtt.

Persze újra megjelennek a nők, akik ellenállhatatlannak találják Bertie-t, ami totálisan érthető, de végül minden újra rendbe jön. Jeeves-nek hála.

Amúgy eljutottam a tumblr sötét bugyraiba, amikben meglepően sok Bertie/Jeeves fanart található. A fanfictionök világát még nem próbáltam felfedezni, de tuti találnék pár 18+-os slasht.

 

Legnagyobb örömömre. Mert perverz kis dög vagyok én is.

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr1713658794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása