Várólista

Várólista

Decemberi beszerzések [2017]

2017. december 31. - eszter.m

@varolista által megosztott bejegyzés,

1. Sarah Perry: Az essexi kígyó. Aki azt mondja, egy könyv külseje nem számít, az hazudik. Egyszerűen annyira gyönyörű a borítója, hogy csak pár hétig tudtam ellenállni a vásárlásnak.

2. Linnea Dunn: Lagom. Imádom a skandináv életstílust. Fél évig (sajnos csak addig) még svédül is tanultam. Bár tudtam volna folytatni.

3. Oscar Wilde: A boldog herceg. Sok pénzt költöttem a Libriben és ez 400 pénzbe került.

4. Magos Judit: Demény bölcsességei. Imádom a kutyákat. Életem meghatározó négylábúja egy gyönyörű vizsla volt. Érthető, hogy miért kellett ez nekem.

5. P. G. Wodehouse: Amikor egy francia angolosan távozik. Azt hiszem, már egyértelmű, hogy imádom Wodehouse könyveit. Friss megjelenések pedig mindig jól jönnek.

6. Csepella Olivér: Nyugat + zombik. A nyugatosok zombikkal harcolnak a New York kávéházban. Mindez képregényként, bár erre már mondjuk inkább, hogy graphic novel. Mi kell még?

7. Catherine Rider: Csók New York-ban.

8. Róbert Katalin: Szelidíts meg!.

9. Hanya Yanagihara: Egy kis élet. A magyar borító szerintem szebb, mint az eredeti, mégis sikerült megőriznie a hangulatát.

10. Rainbow Rowell: Almost Midnight. Utolsó pillanatban futott be, szóval ezzel fejeztem be a 2017-es évet. Tökéletes kis novellák. Ragyogó borító és tökéletes illusztrációk! Mi több kellene? Na persze, egy új RR regény nagyon jól jönne végre!

@varolista által megosztott bejegyzés,

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr3213465087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása