Várólista

Várólista

Erich Segal - Oliver története

2017. december 07. - eszter.m

molyos adatlap

Nagyon szeretem a Love Story-t. Volt olyan, hogy egymás után (értsd: egy napon belül) kétszer is elolvastam. Egyszerűen hihetetlen szerelmes voltam abba a történetbe. Amit most valahogy nem értek.

Oliver Barrett ugyanis egy beképzelt, önző dög. Nem is értem, mit szeretett rajta Jenny. De valószínűleg már a Love Story-ban is Jenny-t szerettem és nem a drágalátos férjét. Persze vannak Olivernek is jó tulajdonságai, az elnyomottakért harcol, akik máshonnan nem kaphatnak segítséget, kiáll a gyerekmunka ellen, de a személyisége borzalmas. Tenyérbemászó slejm.

Persze próbáltam megérteni. Nem tudja kiheverni Jenny halálát. Ott van az apósa, aki még mindig kedvenc. Philip annyira valódi, aki terelgetné vejét a továbblépés felé. De erre Oliver nem nagyon vevő. Mikor megismerkedett Marcie-val úgy éreztem, mintha visszamentünk volna az oviba. Épp csak a copfját nem rángatta meg, hogy a nő rá figyeljen. Bár, ha ez az udvarlás Marcie-nak bejött, akkor ő is csak most szabadult az oviból, vagy esetében egy rossz házasságból.

Azért remélem egyszer boldog lesz. Nem feltétlenül kell ehhez találnia valakit, mert tönkretenné az életét a másiknak, de azért sok boldogságot neki.

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr1213409051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása