Várólista

Várólista

Amie Kaufman · Jay Kristoff - Illuminae

2017. július 21. - eszter.m

molyos adatlap

Atya Úr Isten! Hihetetlen izgalmas űropera volt! Aki teheti, hallgasson bele a hangoskönyvbe is, mert egyszerűen isteni! A könyv alapformátuma is érdekes, mivel jelentések, chatek alapján áll össze a történet, de a hangoskönyv valami varázslatos. Teljes szereplőgárdás, a szükséges hangeffektekkel. Mint amikor kiskoromban hallgattam a rádiójátékokat, vagy meselemezeket. Azt hiszem a folytatásokhoz is a hangos változatot fogom választani.

Egy dolog zavart végig, hogy miért ez a címe. A legvégén, az utolsó oldalak egyikén derült ki, hogy mi/ki is az Illuminae és nem rövid a regény, 600 oldal/majdnem 12 óra hanganyag. Folyamatos akció, hackelés és összeesküvés minden sarkon.

Kady vagányságát és tudását nagyon irigyeltem és értékeltem. Ezra egyszerűen csodás srác volt végig. De az abszolút kedvencem nem a főszereplők, hanem a biztonsági kamerák felvételeit elemző technikus volt. Hihetetlen vicces figurát sikerült összehozni az ő személyével, ami remekül oldotta a folyamatos feszültséget. Na jó, Byront is szerettem, aki a szárnyai alá vette és tanítgatta Kady-t. AIDANnel, a Hypatia mesterséges intelligenciájával a végéig nem tudtam eldönteni, hogy hányadán állunk, még most sem tudom, pedig befejeztem a könyvet, de kegyetlenül félelmetesre sikerült a karaktere.

Meg kell mondanom, hogy nem számítottam arra, hogy a végén hova fogunk kilyukadni. Majdnem sikítoztam, de tényleg. De mivel felnőtt, komoly nő vagyok, csak magamban engedtem el egy halk sikkantást. Alig várom a következőt. Azt is hangoskönyvként fogom fogyasztani, mert máshogy nem érdemes. Remélem Kadyt és Ezrát követjük megint. Bár AIDANre sem mondanék nemet. Jelenjen meg magyarul, hogy mindenkire rátukmálhassam!

Am I not merciful?

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr4912656775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása