Várólista

Várólista

Márciusi beszerzések [2017]

2017. március 31. - eszter.m

 

@varolista által megosztott bejegyzés,

Most valamiért nagyon nagy lelkierőre volt szükségem, hogy ne vegyek túl sok könyvet. Amikor valami bajom van, nem érzem jól magam a bőrömben, akkor könyvvel kompenzálok és most is azt akartam, de helyette inkább filmnézésre próbáltam irányítani az erőmet, mert az olcsóbb... Aztán valahogy mégis elszabadult a pokol, ráadásul befutott a bookdepository-s és a TTMIK-s rendelésem és a végén 8 könyvvel lettem gazdagabb és a polcom pedig nehezebb.

1. Muriel Barbery - A sündisznó eleganciája. Előbb tudtam, hogy létezik egy film, mint hogy a regényről tudomást szereztem. Egyszerűen olyan gyönyörűséges a Geopen új kiadása, hogy nem tudtam kijönni nélküle a könyvesboltból, pedig ha a honlapjukon rendelem, akkor féláron megkapom...

2. Rejtő Jenő - Az elveszett cirkáló. Egyrészt Helikon zsebkönyv sorozat a hülyének is megéri. Másrészt pedig nagy a nosztalgiafaktor. Imádtam anno Rozsdást a Korcsmáros-féle képregényben, magát a regényt eddig mégsem olvastam.

3. Kurt Vonnegut - Az ötös számú vágóhíd. Valószínűleg soha nem veszem meg, ha nem Helikon zsebkönyv, de remélem jó lesz!

 4. Patrick Ness - Siobhan Dowd - Szólít a szörny. Igazából Jim Kay volt a dealbreaker ebben az esetben, hiszen ő illusztrálta a kötetet. De még a vásárlás napján elolvastam és csodálatosan szép!

5. Nicola Yoon - Minden minden. Hónapok óta szemeztünk egymással, a könyv és én. Aztán van egy kis Nick Robinson problémám is a fiatalember úgy 13 éves kora óta. Szóval régen és mivel ő játssza Olly-t a májusban bemutatásra kerülő moziban, nekem ez a könyv nagyon kellett még előtte.

6. Lonely Planet - Korea. Szeptemberben megyek 2 rövid hétre Szöulba, Puszanba és Csedzsura, ergo szükségem volt egy útikönyvre.

7-8. Tablo - Blonote. Gyakorlatilag egynek is vehetném, mert két nyelven, angolul és koreaiul is megvettem Tablo legújabb könyvét, amiben gyakorlatilag a rádióműsorában elhangzó idézeteket, záró gondolatokat olvashatjuk el.

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr3112353135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása