Várólista

Várólista

Stendhal · Korcsmáros Pál - Vörös és fekete

2016. július 30. - eszter.m

molyos adatlap

Ha teljesen őszinte akarok lenni, nekem ebből hiányzott maga Stendhal. Mármint a történet azon finomságai, amiért én teljesen odáig vagyok a Vörös és Feketéért. Persze az illusztrációk még mindig csodásak és nagyon élveztem az egészet, de valami hiányzott Julien és a többi szereplő karakteréből, amit csak Stendhal több oldalas leírásai és mondatai tudtak volna visszaadni. Azért persze így is szerettem a történet "lebutított" verzióját, ami kicsit szájbarágósan tárta elénk Julien kétszínűségét és nagyképűségét és az összes rossz tulajdonságát. Ha egy kicsit hosszabb lett volna, akkor biztosan jobban tetszik, de a nosztalgia faktor még így is hatalmas volt. Szóval azért szerettem.

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr228919904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása