Várólista

Várólista

Júniusi beszerzések

2016. június 30. - eszter.m

Nem is vettem sok könyvet júniusban. Szuper! #bookstagram #bookhaul #mutimitvettél

@kavekonyv által közzétett fénykép,

Mint látható, nem estem túlzásba. Aminek azért örülök, bár még nem olvastam el a háromból semmit. Egyszerre vásároltam őket a Libri szépirodalmi akciójában és nagyon örülök nekik.

Kérdés sem férhet hozzá, hogy Stendhal a kedvenc francia íróm. Nem írt sokat, de amit eddig elolvastam tőle mindig tetszett és A Szerelemről már régóta érdekelt volna. Nem tudtam neki ellenállni, bár nem is próbálkoztam olyan erősen.

André Maurois-t mintha olvastam volna már korábban, ebben nem vagyok biztos, de az tuti, hogy Chateaubriand-hoz már volt szerencsém. Azt persze nem mondom, hogy szépek az emlékek. De szeretem az életrajzi regényeket. Szóval kellett nekem A Varázsló.

Az utolsó pedig szerintem magáért beszél. Bár jobbára inkább vagyok koreás, de azért a japán irodalom is érdekel. Cucui Jaszutakáról még nem hallottam, de a borítón lévő kép az animéből ismerős volt. Ide nekem Az idő felett járó lányt! Ez remélem még júliusban sorra kerül.

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr938855888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása