Várólista

Várólista

Április beszerzések

2016. április 30. - eszter.m

sam_1447.JPG

Büszke vagyok magamra, mert ami könyvet megvásároltam, azt el is olvastam a hónapban, vagy már korábban.

So, első könyvem a Dorothynak meg kell halnia volt és bár szeretni akartam, nem jött össze teljes mértékben. Talán majd túllépek a bakikon, egyszer, talán. Nem fogok.

A V for Vendetta a bookdepositorytól érkezett. Nagyon visszafogott és erős voltam, és nem a gyűjtői kiadást rendeltem meg, a Guy Fawkes maszkkal, hanem a puhakötétest. Minek is nekem az a maszk? Nagyon jó volt. 

A legutóbb megérkezett könyv pedig a The South Korean Film Renaissance. Ezt 2014-ben olvastam, mert megvettem az ebookot, és nagyon szerettem, szóval a fizikai kiadás is kellett nekem. És ha már itt van, akkor nagyon érik egy újraolvasás.

De a legjobb a szülihónapban, igen, én ilyet tartok, hogy megérkezett két Rainbow Rowell kötet. A Carry On, amit imádok és az Attachments. Ezeket is olvastam már, szóval szerintem ez tényleg sikeres vásárlós hónap volt. Ritkán vagyok így.

+1 Tök olcsón, talán 5-600 forint volt a Google Play Könyváruházban, megvettem Kim Hyejin Jia c. könyvét. Nagyon szerettem. Alig tudtam letenni.

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr418664244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása