Várólista

Várólista

Februári beszerzések

2016. február 28. - eszter.m

Vigyázat, csalok, mert valójában van még egy könyv, amit vásároltam, de az e-könyv, szóval azt nehéz lett volna ide belefotózni. :)

Gretchen Rubin könyvével (Boldogságterv) már jó ideje szemeztem, de mindig nélküle jöttem ki a boltból. Most megvettem, elkezdtem olvasni. Érdekesen, jól ír a nő, persze nincsenek benne világmegváltó gondolatok, de erről majd az összefoglalómban. Nem sietem el az olvasást.

A Helikon zsebkönyveivel nem tudok betelni. Márai könyvét (Gyertyák csonkig égnek) már olvastam régebben és nagyon tetszett, most majd újra előveszem. Oscar Wilde (A boldog herceg) meséit még soha nem olvastam, sem semmi mást, szóval vele is ideje megismerkedni. Nathaniel Hawthorne (A skarlát betű) is mindig izgatta a fantáziám, szóval belevágok.

Jennifer E. Smithről nem tudok semmit. De tetszik a könyv címe (Létezik térkép a szerelemhez?). Ez egy regény, ugye? Mondom, impulzív vásárló vagyok.

Plusz az e-könyvem:

Rainbow Rowell rövid idő alatt küzdötte fel magát a kedvenc íróim közé. A World Book Day alkalmából jelent meg tőle ez a rövid novella (Kindred Spirits), amiért fizettem kb. 480 forintot a Google Play áruházban. Költöttem már ennél sokkal többet is e-könyvre. És az egyik nagy kedvencemről van szó, szóval semmit sem bánok, főleg mivel a puha kötéses kiadás a bookdepository-n kerül 4400 forintba.  ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr398423154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása