Várólista

Várólista

Februári beszerzések [2018]

2018. február 28. - eszter.m

@varolista által megosztott bejegyzés,

1. André Aciman: Szólíts a neveden. Az úgy volt... Kolléganőm látta a filmet, majd kiderült, hogy itthon is bemutatják, épp keseregni kezdtünk, hogy a könyvet nem adják ki, mikor felbukkant az előrendelés és most itt áll a polcon és pedig már megnéztem a bemutató hetén a moziban, de előtte még elolvastam, csak hogy ne maradjak le semmiről.

2. Adam Silvera: Inkább boldog. Mindig akartam Silverát olvasni, de angolul soha nem jutottam el odáig. Most, hogy megjelent egy könyve magyarul lecsaptam rá.

3. Dan Brown: Eredet. Remélem, magyarul jobban tetszik majd, mint angolul.

4. Maggie Stiefvater: The Dream Thieves - Álomrablók. Az első rész tetszett. Megszereztem a folytatást, így talán jobban fog hajtani a tudat, hogy el is olvassam.

5. Victoria Schwab: Az Archívum. Szeretem ezt a nőt és kedvezmény volt.

6. Victoria Schwab: Felszabadulás. Ismételni tudom önmagam.

7. Carlos Ruiz Zafón: Angyali játszma. Tavaly az első kötet volt az egyik kedvencem. Idén megvettem a folytatást.

8. Kai Meyer: A betű mágusa. Book a Sloth doboz. Amúgy már párszor megsimogattam a boltban, szóval tényleg nagyon örültem neki!

9. Holly Black: The Cruel Prince. Book a Sloth angol doboz. Januárban 3 amerikai subscription boxban is ez volt. Ezzel felkeltette az érdeklődésemet.

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr6713630170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása