Várólista

Várólista

Novemberi beszerzések [2017]

2017. november 30. - eszter.m

@varolista által megosztott bejegyzés,

1. George Saunders: Lincoln és a bardo. Ezt már nagyon régóta el akartam olvasni, de valahogy angolul nem vitt rá a lélek. Most, hogy megnyerte a Man Booker'st és megjelent édes anyanyelvemen nem lehetett kihagyni.

2. Douglas Adams: A kétség lazaca. Tudjuk, hogy imádom ezt a pasast. Dirk Gently az egyik kedvencem. Mondjuk azt hiszem, inkább a sorozatos, mint a könyves. De ez nekem nagyon kellett.

3. Pan-dji: A vádirat. Észak-Koreából kicsempészett irodalmi mű. Az első dolog, amit ellenőriztem kinyitáskor, a fordító volt. Lengyel Miklós. Tökély!

4. Stephanie Garber: Caraval. Nem tudtam, hogy olvasni akarom, amíg a bookasloth dobozból elő nem került ez a könyv. De most már nagyon lelkes vagyok!

5. Jagadics Eszter: Téged is elkaplak!. Feltehetnénk a nagyon logikus kérdést, ha utáltam az első kötetet, minek nekem a folytatás? Mert kíváncsi vagyok, hogy történt-e bármi változás, vagy a jó ez így nekem kategóriában maradt az írónő. Bár azt hiszem, ez majd csak a következő folytatásnál derül ki. Amúgy pedig szép a borító.

6. Sterling Archer: Az Archerség művészete. Az egyik kedvenc animációs sorozatom az Archer. Igen, imádom ezt a szexista faszfejet.

7. Robert Louis Stevenson: Dr. Jekyll és Mr. Hyde. Erről legalább tudom, miről szól. Anno volt a Kockásban egy képregény ebből a sztoriból és kicsiként 8 éves ha voltam, imádtam. Mondhatom, hogy jó volt az ízlésem.

8. Salman Rushdie: Kelet, nyugat. Fogalmam sincs miről szól. Nincs mentségem. Semmi.

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr3613344051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása