Várólista

Várólista

J.K. Rowling - Harry Potter and the Philosopher's Stone

2017. augusztus 15. - eszter.m

molyos adatlap

Kérdezhetnénk, hogy minek nekem egy harmadik példány is a HP első kötetéből. Minek? Mert szeretem. A terveim szerint Koreából is hozok haza egy példányt, hogy legyen egy negyedik is...

Máig ez az egyik kedvenc könysorozatom. 20 év alatt semmit sem kopott a varázs és szerintem összességében legalább már egy tucatszor olvastam az első részt. Biztos vannak jobban megírt gyerekkönyvek, de ilyen világméretű hatása az utóbbi időben semminek nem volt. Remélem az unokáink is élvezni fogják majd. Nem is lehet erről ennyi olvasás után igazán véleményt mondani. Az ember csak belemerül Hogwarts világába és élvezi.

Bár az extra kiadás új gyönyörű illusztrációi és házakhoz igazított extra tartalmai nagyon bejöttek. Valamiért mindig elfelejtem, hogy Hisztis Mirtill is hollóházas volt. Hát ti ezt el tudjátok képzelni? Bár egyik háznak sem kívánom azt a csapást, hogy a kiscsaj hozzájuk járjon!

Angolul is ugyanolyan élvezetes of course.Kicsit ugyan szokni kell Hagrid kiejtését, ami írásban elég erős, de ha egyszer végre megszoktuk, akkor minden pöpec. Még mindig zavar,  hogy a filmből kimaradt a tojásokba becsavart levélhalom. Anno ezt vártam legjobban a moziban és kimaradt. Illene egy újranézést is tartani. Talán franciául, mert úgy még csak egyszer láttam és szeretem kínozni magam a hallás utáni szövegértéssel...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr2312696349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása