Várólista

Várólista

C. S. Lewis - A végső ütközet

Narnia krónikái 7.

2017. június 19. - eszter.m

molyos adatlap

Először 3 éve olvastam ezt a könyvet és borzasztóan feldühített a vége. A mostani újraolvasásnál már el tudtam ugyan fogadni a történteket, de még mindig nem vagyok boldog. Csak azzal tudom magyarázni a végső lépéseket, hogy Lewis így akart megszabadulni az újabb történetek írása elől.

Már első olvasásnál is nagyon éreztem, a tehetetlen dühöt, amiért Narnia beszélő állatait ilyen könnyen meg tudja téveszteni az a majom. Fejben ott veszekedtem velük most is, hogy Ti ostobák, hát nem látjátok, hogy átver? De semmi nem használt. Ha lehet, a törpékre még mérgesebb vagyok. Bár velük minden egyes kötetben sok volt a baj eddig is. De szerintem még így is olcsón megúszták.

Ezt a tehetetlenséget és reménytelenséget leszámítva jól volt megírva. Tetszett a stílus és a gyerekek mindig felbukkanó, saját magukat is meglepő bátorsága... Akkor sem ilyen véget akartam Narniának!

Az utolsó kötet miatt legszívesebben megszabadulnék az egész sorozattól.

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr1012585341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása