Várólista

Várólista

P. G. Wodehouse - Folytassa, Jeeves!

Jeeves 3.

2017. június 17. - eszter.m

molyos adatlap

Újabb laza novellafűzért kapunk Jeeves és Bertie Wooster kalandjaiból. Imádom Bertie-t! Mikor anno kamaszként olvastam Wodehouse könyveit és megjelent ez a figura nem hittem volna, de most egyenesen vonzónak tartom a pasast. Jólelkű, segítőkész, szórakoztató lélek, aki akár még a gyerekrablástól sem riad vissza, hogy segítsen a barátján (bár nem biztos, hogy ez a legpozitívabb tulajdonsága). Jeeves pedig folyton őrzi, óvja minden lépését. Az ő páratlan párosuk a legcsodásabb. Nem is értem, miért nem akarták még lenyúlni Bertie mellől ezt a kiváló komornyikot!

Egy kedvcsináló idézet a történetből:

Totál ki voltam bukva; egy fotelba süppedtem.
– Mit lehet itt tenni, Jeeves?
– Gondolkodnunk kell, uram.
– Magának. Nekem nincsenek meg az eszközeim.
– Minden erőmet latba fogom vetni az ügy érdekében, uram.

Hát nem haláli ez a két pasas? Imádom Wodehouse-t, pedig évekig nem is olvastam, de jó visszatérni hozzá. Hogy bírtam én ki, hogy évekig nem vettem kezembe a könyveit?

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr2012585263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása