Várólista

Várólista

Májusi beszerzés [2017]

2017. május 31. - eszter.m

@varolista által megosztott bejegyzés,

Azt hiszem, nem vettem túl sok könyvet.

1. J. J. Abrams - Doug Dorst: S. Évek óta mondja, hogy vegyem meg. Hó elején volt egy filmfesztiválos megbeszélésem, utána elgyengültem és megjutalmaztam magam.

2. Sarah Andersen: Puha boldog puffancs. A tavaly kiadott első részt imádtam, ergó kellett nekem.

3. Margaret Atwood: A szolgálólány meséje. Érdekelt, előrendeltem, átvettem, elolvastam, szerettem.

4. Diana Gabaldon: Outlander 4. Nyáron eskü elolvasom már a 2. kötetet!

5. Fan Wu: Február virágai. Kínai származású írónő, lmbt+ regénye. Érdekesnek hangzik és 600 pénzért megérte.

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr2512534523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása