Várólista

Várólista

Jagadics E. Veron - A titkok labirintusában

2017. február 09. - eszter.m

molyos adatlap

Nagyon örülök, hogy ismerősöm ajánlására beszereztem ezt a könyvet. Nagyon izgalmas családi, kémes, romantikus regényt kaptam a pénzemet. Igazság szerint egy ültő helyemben kiolvastam, talán épp ezért sikerült észrevennem a hibáit. Van egy olyan gyanúm, hogy ezt a regényt nem látta szerkesztő, aki felhívta volna az írónő figyelmét a szóismétlésekre, logikai ellentmondásokra. Ezekre nagyon tudok ugrani, de mivel maga a stílus és a történet nagyon jókor talált meg, mégis élveztem.

Szóval történetünk főszereplője Anna, akinél családi hagyomány, hogy Moszadosak. Neki sikerült ezt elkerülnie, bár nagybácsik, nagypapák és keresztapák is elég jó kiképzésben részesítették. Boldogan éli mindennapjait Londonban, egy kis könyvkiadót vezet és boldog párkapcsolatban él egy kőgazdag üzletemberrel Arival. Azonban a regény elején egy autóba rejtett pokolgép végez a szeretett nagyapjával és keresztapja felvilágosítja, hogy a merénylet Ari megbízására történt, aki nem olyan feddhetetlen, jótékony üzletember, mint aminek a lány hitte. Persze ezek után nem esik a Moszad nehezére, hogy beszervezze és elkezd kémkedni Ari után. A probléma csupán annyi, hogy a férfi élete szerelme. Komolyan.

Nagyon élveztem a szerelmi szálat, Ari üzleteléseit és az emberei közül is volt olyan, akit nagyon megkedveltem pedig ugye egyértelmű, hogy a rossz oldalon állnak (Robert + Natalie), utáltam Gerhardot és az ügyvédnőt (elfelejtettem a nevét...). Ugyanakkor a "jó" oldalon lévők között is voltak ellenszenves alakok. Szóval nem minden fekete vagy fehér, az pedig mindig jó. Ugyanakkor a vége felé már annyifelé kezdett szétfolyni a történet, a sok titkosszolgálattal, különböző akciókkal a világ minden pontján, hogy csak kapkodtam a fejem, hogy ez most hogy kerül ide a semmiből, és mire nem figyeltem oda, mert nem volt előzménye.

De volt egy "mozzanat", amivel nagyon nem értettem egyet, sőt elhatárolódnék tőle.SPOILER! Annát miután lebukik Ari elviszi Dél-Afrikába és fogva tartja. A Moszad kiszabadítja, de már szinte félholt és miután felgyógyul elmeséli, hogy Ari bántalmazta és többször megerőszakolta a fogsága során. Ezek után számomra elképzelhetetlen, hogy Anna mégis szereti Arit, kitart mellette, sőt fedezi és vissza akar térni hozzá. Hogy a viharba? Eszetlen az a nő? Szóval ezt nagyon utáltam. Ez akkor is így van, ha a későbbiekben azt mondja, hogy valójában Gerhard volt, aki miatt kómába esett. Nem érdekel, ha az a köcsög, egyszer megerőszakolta, akkor nincs számára mentség.

Összességében a hatalmas hibái ellenére is tetszett, mert tetszett a fogalmazás, a stílus és kíváncsi vagyok Jagadics E. Veron további könyveire, ha lesznek, de azért jót tenne, ha szerezne egy szerkesztőt, vagy egy kritikus barátot, aki elmondja neki, ha valami nem stimmel, logikailag, vagy téma szempontjából, akkor még jobban tetszene.

 

52 könyves kihívás: 29. Egy kis kiadótól / magánkiadásban megjelent könyv

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr7112179944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása