Várólista

Várólista

Gyorstüzelő könyves tag

2016. december 10. - eszter.m

book-759873_1920.jpg

A youtube-on jelent meg nyáron ez a tag. Azóta sok kedvenc vloggerem megcsinálta és most én is kipróbálom. A lényeg, hogy minél gyorsabban, lehetőleg gondolkodás nélkül válasszunk a két lehetőség közül, mint a villámkérdéseknél. Következzenek a kérdések.

E-könyv vagy fizikai példány. Ha az e-könyv nem a legfontosabb pillanatban merülne le mindig lenne esélye, de így a fizikai példány.

Puhatáblás vagy keménytáblás. Ha van választási lehetőség, akkor mindig a puhatáblás nyer. Olcsóbb és jobb kézbe venni.

Online vagy bolti vásárlás. Online, nem csak azért mert úgy olcsóbb a könyv, hanem mert ha beszabadulok egy könyvesboltba, akkor nem tudom leállítani magam és kismillió könyvvel jövök ki, amit aztán nem biztos, hogy elolvasok.

Trilógiák vagy sorozatok. Trilógiák, nem bírom, ha húzzák a történetet, mint a rétestésztát. De igazából egy-könyv-egy-történet vagyok.

Hősök vagy rosszfiúk. Az a legjobb, ha mindkettő megfog, de inkább hősök.

Egy könyv, amit mindenkivel elolvastatnál. José Saramago: Vakság. Csodálatos író hihetetlen megrázó disztópiája. Jé, szeretem a disztópiát,

Ajánlj egy alulértékelt könyvet! Ilyet nem is tudok, mármint mi számít alulértékeltnek? De olvasson mindenki minél több ázsiai irodalmat. Csodákra képesek azok a ferdeszeműek, de tényleg.

Az utolsó könyv, amit befejeztél. Guillaume Musso Ott leszel? c. regénye. Nem tetszett túlságosan.

Az utolsó könyv, amit megvettél. Sarah Waterstől a Szobalány

A legfurcsább könyvjelzőnek használt tárgy. Semmi különös, telefon, számológép, de én barbár vagyok, behajtom a lap sarkát is végső esetben.

Használt könyv, igen vagy nem. Mindenképp. Olcsóbb, szeretem az antikváriumokat és még rendelésnél sem volt soha semmi gondom.

A 3 kedvenc műfajod. thriller/mystery, modern klasszikus, kortárs

Kölcsönzés vagy vásárlás. Mióta rendes állásom van inkább vásárlás, de megboldogult diák koromban nagy könyvtárba járó voltam.

Karakterek vagy cselekmény. Cselekmény, attól, hogy utálom a fúőhőst, ld Danielle Paige összes még nagyon tud érdekelni, mi történik vele és remélem, megszívja, mert rosszindulatú vagyok.

Hosszú, vagy rövid könyvek. Attól függ, olykor a 200 oldalas könyv is ezernek tűnik, máskor pedig a 800 oldalt sem érzem elégnek.

Hosszú, vagy rövid fejezet. rövid.

Az első három könyv, ami eszedbe jut. Ma Vie Palpitante, Nightingale, HP és az elátkozott gyermek.

Nevetés vagy sírás. Jobban szeretem, ha megnevettet a könyv, bár a fenti három könyvből kettőn bőgtem, mint a hülye.

A mi világunk, vagy egy kitalált világ. A mi világunk. Bár szeretem a kitalált világokat, de akkor már inkább az a mágikus realizmus, amit Baricco és Saramago művelnek. A mi világunkban is annyi felfedezni való van, hogy nincs szükség más világokra.

Hangoskönyv, igen vagy nem. Próbálkoztam vele, de nem tudok rá odafigyelni annyira, mintha olvasnék, szóval határozottan nem. Pedig kiskoromban imádtam a meselemezeket.

Ítélsz könyvet borító alapján. Nem csak ítélek, vásárolok is. Azért van a borító, hogy felhívja a figyelmet. Az angol kiadásoknál mindig a számomra legjobban tetsző borítót vásárolom meg egy adott könyvből. Azokból van kismillió általában.

Könyvből tévésorozat vagy film. Inkább film.

Film, vagy sorozat, ami jobban tetszett, mint a könyv. A Bridget Jones első része jobban tetszett, mint a regény. És fordítva, a második regény sokkal jobban tetszett, mint az abból készült film.

Sorozatok, vagy egykötetesek. Abszolút egykötetesek. Idegesítő, ha a következő részre kell várni állandóan.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr2712037905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása