Várólista

Várólista

Novemberi beszerzések

2016. november 30. - eszter.m

Még mindig nem szedtem össze magam annyira, hogy mélyebben belemenjek a könyvekbe, amiket olvasok. Kiégtem szeptember-október folyamán és most próbálok regenerálódni. Anyway... Beszereztem pár nagyon jó és érdekes könyvet magamnak, mert miért is ne...

@kavekonyv által közzétett fénykép,

 

Szóval tudvalevő, hogy komoly Korea-mániám van. Nincs ezen mit szépíteni. 10 éve tart és gyógyíthatatlan vagyok. A képen látható adagból 3 is Korea miatt került a bevásárlólistámra.

1. Kim Ae-ran: Ma Vie Palpitante. Imádom ezt a filmet, a kedvenc rendezőm E J-yong forgatott belőle egy nagyon megható mozit pár éve. A könyv pedig elérhető franciául és ki beszél franciául, hát én! Ekönyvként akartam megvenni, de azt nem lehet, a franciák, belgák és hollandok sem akarták hagyni nekem, szóval fizikális példányom van, az egyharmadánál járok, már kétszer sírtam. Csodálatos! A film előzetese a youtube-on.

2. Korean Horror Cinema. A cím magáért beszél. Csak a koreai horrort bírom megnézni. Annak is a tini gagyi változata a kedvencem. Sulis horror rulez!

3. Guillaume Musso: Ott leszel? Most decemberben mutatják be a regényből készült filmet Koreában. Remek a szereposztás, el kell olvasnom, mielőtt megnézném. Ehhez is van már előzetes.

4. Utazás a végtelenbe. A filmet is meg akarom nézni, érdekel is a könyv, akcióban volt.

5. 1453. Idén már olvastam egy Crowley-t, a Földközi-tengeri birodalmakat és annyira jó volt, hogy el kell mennem Máltára. Akkor szomorkodtam is, hogy nem adták ki ezt a kötetet is, most megkaptam!

6. Dirk Gentley. Douglas Adams. Ennyi.

7. A lélek hosszú, sötét teadélutánja. Douglas Adams és Dirk Gentley...

8. Rekviem egy gyilkos asszonyért. Már egy éve várom, de akkor még Végtisztesség volt a címe.

9. Karácsonyi ének. Mert csak. 400 pénz volt, na!

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr3712011180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása