Várólista

Várólista

Meg Cabot - Suzie és a szerelmes kísértet

Mediátor 1.

2016. szeptember 27. - eszter.m

molyos adatlap

Emberek, ez sokkal jobb volt, mint amire emlékeztem. Hatalmasakat nevettem, főleg mikor Suze azon elmélkedik, hogy vajon a kísérteteknek is kockahasuk van-e. Egyértelmű, hogy ha Jesse-ről van szó, akkor igen. Nagyon, nagyon jó volt!

A 16 éves Suze, aki titokban kísérteteknek segít továbblépni New Yorkból Kaliforniába költözik miután anyukája férjhez megy. Kap ezzel ugye egy új apát és három fivért. Plusz az új otthonnal együtt jár egy bentlakó kísértet, a dögös Jesse. Az új suliban pedig ott van Dominic atya, aki szintén mediátor és van egy borzasztó agresszív kísértetünk is, Heather. És persze Suze-zal együtt megismerjük új barátait is, aki eszméletlen arcok.

Amit a mai napig nem tudok megérteni. Már 10 éve sem értettem, hogy a címben miért van Suzie, mikor hősnőnk már az elején leszögezi, hogy nem szereti, ő Suze és kész. Anyway, érdekes volt, izgalmas és tökéletes bevezetés.

Emlékszem, 2009-ben volt egy kísértetiesen hasonló témát feldolgozó japán sorozat, a Ghost Friends. Egek, hogy én mennyire odavoltam Nishijima Takahiróért... És még mindig odáig vagyok a srácért. Tök cuki. Hát még amikor énekel... Mennyire elkalandoztam.

A lényeg, hogy a sorozat többi kötetét is el fogom olvasni, mert ez annyira jó, nosztalgikus. Most pedig hallgatok egy kis Ghost Friends záródalt és 1-2 számot Nissy-től, mert imádom.

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr9311736763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása