Várólista

Várólista

Májusi beszerzések

2016. május 31. - eszter.m

@kavekonyv által közzétett fénykép,

 

A hónapban visszafogott voltam. Bár teszem hozzá, hiányzik a képről Aristotle és Dante, mert máris kölcsönadtam. Mert ilyen vagyok.

Az Outlander első részével még csak nemrég végeztem, és még vár rám a második kötet is, de mivel megjelent a 3., muszájnak éreztem az előrendelést és vásárlást. De mind elég vaskos, nem tudom mikor jutok el idáig.

Tudtam, hogy Pak Janmi könyve meg fog jelenni, csak azt nem tudtam, mikor. Így kellemes meglepetésként ért, mikor megpillantottam a könyvesboltban.

És ugyi vettem még két e-könyvet is, mert miért ne. Marie Rutkoski Winner's Curse c. kötetét és a hozzá tartozó novellácskát a Bridge of Snowt. Mindkettő remek volt. Szerettem. Imádtam. Folytatnom kell a sorozatot.

Aztán kiderült instán, hogy megjelent magyarul a Les gens heureux lisent et boivent du café. Nekem pedig az kell. Sőt már be is fejeztem, mert ilyen nekem elcsábulni. 

@kavekonyv által közzétett fénykép,

Ennyi. Elégedett is lehetnék. Ha az e-könyveket kivesszük a képből csak 4 könyvet vettem magamnak. Volt már sokkal rosszabb is.

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr408751124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása