Várólista

Várólista

Marissa Meyer - Cinder

Holdbéli krónikák 1.

2016. április 08. - eszter.m

molyos adatlap

Hamupipőkéről és társairól Marissa Meyer lefújta a port és elvarázsolt mindenkit.

Megint rajzfilm hősökként láttam a szereplőinket. Cinder mondjuk leginkább az Atlantiszból emlékeztet a szerelő Audrey-ra. Csak nem tudok elszakadni attól, hogy Új-Pekingben vagyunk és ezért távol-keleti vonásokat adnék hozzá. Nagyon vagány, nagyon szeretnivaló csaj. Kai herceg külseje is megvan fejben, még szép! Ő a Kincses bolygó laza Jim Hawkinsa lehetne, nagyon helyre kis legény, korban is stimmel. Tökéletesek lennének. Nem is értem, miért látok minden könyvet animációként, de biztos azért, mert az a legalakíthatóbb forma. Élőszereplősben nem hiszem, hogy megtalálnám az Arcokat.

Na szóval, back to the story, Cinder kiborg és egyéb bajai is vannak azon túl, hogy gonosz a mostohája és van két mostohatestvére. A legfőbb gondra kb. Selene hercegnő első említésénél rájöttem, de ez csak azért van, mert vén róka vagyok én már, nehéz lenne engem meglepni egy ifjúsági regénnyel. Ha mégis sikerül majd valakinek meglepnie, akkor szólok. Mondjuk Új-Peking alapból nem vidám hely. Ott van a halálos járvány. Patthelyzet áll fenn az agymanipuláló holdlakókkal, akik háborúra készülnek, hacsak Kai herceg feleségül nem veszi Levana királynőt. Nem is értem a nőt. Nyilvánvalóan jóval idősebb a srácnál, nem lenne feltétlen szüksége a házasságra, hogy megszerezze amit akar főleg, hogy tuti jó imádkozó sáskához méltón viselkedne és leharapná Kai fejét a nászéjszakán. Ja és mondtam, hogy Cinder legjobb barátja egy Iko névre hallgató robot, akinek a személyiségchipje egy rajongó kamaszlánynak felel meg? Iko egy istennő! Imádom! Találják fel és megveszem! Szinte láttam, amint Iko és Peony együtt rajonganak kart karba öltve Kai hercegért á la Charlotte a Hercegnő és a békából. Látszólag Cinder kimarad az ilyen mókákból és próbálja lazára venni a figurát, de titokban ő is totál odavan a fiúért, ezt mind tudjuk. The feels...

A végén kicsit úgy éreztem, mint a Percy Jackson könyvekkel, vagyis Még, még még! Csak megfogadtam magamnak, hogy nem maratonozok sorozatokat, mert általában a végére már nem tudom annyira élvezni a könyveket, szóval a Scarlettet áprilisban fogom sorra keríteni. És nem szégyellem bevallani, olykor úgy röhögtem egyes jeleneteken, hogy majdnem lefordultam az ágyról, furán néztek rám a vonaton és a család is inkább arrébb vonult, mondván, hogy nem velük vagyok... Ennek illusztrálására a kedvenc idézetem, a doki és Cinder beszélgetése.

– Európában sok beteg volt? Hogy emlékszik? Voltak esetleg nagyobb járványok a környékükön?
– Nem tudom. Az a helyzet, hogy nincsenek emlékeim az operáció előttről.
A férfi felvonta a szemöldökét, kék szeme magába szívta a szoba fényét.
– A kibernetikai operációra gondol?
– Nem, amikor nővé operáltattam magam.
A doktor arcáról lefagyott a mosoly.
– Csak vicceltem.

Azért Kait sem kell féltenie, cinizmusért ő sem szalad a szomszédba és okos férfi lesz ez! Bizonyíték:

– Az a terve, hogy a jövőben minden döntést átenged a tanácsadójának?
– Nem – felelte a herceg, és megengedett magának egy fagyos mosolyt. – Előbb-utóbb beszerzek majd egy feleséget erre a célra.

Több idézet nincs, aki el akarja olvasni kapja le a polcáról, ha esetleg még nincs meg, akkor sürgősen meg kell rendelni az Alexandra oldalán, jelenleg a Cinder csak 1050 ft-ba kerül, az eredeti 3500 helyett, szóval hajrá, nyomás!

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr478544198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása