Várólista

Várólista

Áprilisi TBR

2016. április 01. - eszter.m

A márciusi lista jól sikerült. Még a Kate E. Taylor-Jones könyvön is sikerült átrágnom magam, pedig az nehéz menet volt. Szóval áprilisra is választok magamnak három könyvet. Lehet, hogy a három a kedvenc számom.

Már régen olvastam szakirodalmat. Mindig is a késő középkor, kora újkor érdekelt leginkább. Bár soha nem volt elég merszem jobban belemélyedni a medievisztikába. Nagyon durva cucc. Tavaly láttam meg a Libriben a Tengeri Birodalmak c. könyvet. Nekem erre szükségem van, meg hát az a borító is gorgeous, szóval végre sort kerítek rá. Már nagyon illik. Nem tudok semmit az íróról, nem tudom, milyen megbízhatónak számít, de a Mediterráneumért folytatott küzdelem a keleti és nyugati civilizációk között mindig érdekelt.

Nagy nehezen végre megjelent a Dorothynak meg kell halnia c. kötet. Köszönjük! Szóval ráteszem a kezem és nem eresztem. Ezt nekem el kell olvasnom. Az Óz a csodák csodáját tavaly olvastam épp újra. Egy antikváriumi kiruccanáson tettem rá a kezem. Kíváncsi vagyok a gonosz Dorothyra. Ez van, kíváncsinak születtem. De remélem Totoval minden rendben lesz. A kutyának nem eshet semmi baja!

Idén is nekifogtam a Könyvkihívásnak. Egyik kategória nehezebb, a másik könnyebb. Ebben a hónapban szeretném elolvasni A skarlát betűt, ami az egy könyv, aminek a címében szín szerepel pontnak felel meg a listán. Emlékszem, hogy anno véletlenül odakapcsoltam, mikor a filmváltozat ment és Gary Oldman egy isten volt már akkor is. Szerencsémre ezt is kiadta a Helikon a zsebkönyv-sorozatában és persze, hogy megvettem, mert telhetetlen vagyok.

Nos, ennyi. Remélem tényleg eljutok eddig a három könyvig. Rengeteg olyan könyv van, amit még el kell olvasnom, mert megvettem. Igyekszem majd legalább havi három olyan könyvet választani, amit fizikai formában, vagy e-bookként megvásároltam. Mindkettőből akad pár, mondjuk az ebookok főként angol nyelvűek, a magyar ebookot aranyáron mérik.

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr368529606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása