Várólista

Várólista

Márciusi beszerzések

2016. március 30. - eszter.m

Na igen, azt hiszem megint elszaladt velem a ló. Csak egy kicsit. Ebben a hónapban vásároltam nyolc könyvet és egy e-bookot. Igen.

Nőnap volt és akartam valami chick-litet venni. Ez nem jött össze. John Le Carré-t még soha nem olvastam, de állítólag ő minden kémkönyvek atyaúristene és hát szeretem Tom Hiddelstone-t, mondjuk úgy a Wallenberg-beli mellékszerepe óta, ami nem mostanában volt. Szóval az Éjszakai szolgálat a kosaramban landolt. Aztán mellé zuttyant az egyetlen játék, aminek minden részét imádom és előszeretettel játszom, az Assassin's Creed 3. kötete. Kövezzetek meg.

A Dán Lányt megvettem, de azonnal kölcsön is adtam egy kolleginámnak, szóval az remélhetőleg még ebben a hónapban sorra kerül olvasási szempontból.

A Holdbéli Krónikák eredetileg nem szerepelt a bevásárlólistámon, bár érdekelt a sorozat, nagyon utálom a következetlenséget. Az Alexandra pedig sajnos az volt. Az első kötetet, a Cindert csak keménykötésben, a folytatást, a Scarletet csak puhakötésben adta ki. De hatalmas akció volt. A két könyvért fizettem 2900-et és úgy voltam vele, hogy akkor elnézem ezt az apróságot.

Szerintem Stephenie Meyer könyvét nem kell bemutatni. Először kölcsönkaptam, de annyira imádtam, hogy muszáj volt vennem egy saját példányt. Csak hogy arra folyassam a nyálamat.

A Szívem és egyéb feketelyukak c. regényt egy francia booktuber book-haul videójában láttam és annyira lelkesen beszélt róla, hogy mikor megláttam a magyar kiadást nem tudtam mit tenni, meg kellett vennem. Ez van.

És az e-book Agatha Raisin és a végzetes kezdet, vagyis egy előzménynovella Aggie kalandjaihoz, ami mellesleg rablás volt. Ha angolul veszem meg harmadannyiba kerül. Fúj-fúj, magyar e-könyv piac.

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr58522984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása