Várólista

Várólista

Rosalie Ham - A ruhakészítő

2016. március 02. - eszter.m

molyos adatlap

Szögezzük le az elején. Nekem ez a könyv tetszett, de teljesen meg tudom érteni, hogy a goodreads-en és a molyon miért olyan ellentmondásos a megítélése. Ha komolyan akarnám venni utálnám, de szeretem a szatírát, szóval imádtam. Mondjuk a regény kétharmadáig minden majdnem normális, a maga kisvárosias, rosszindulatú, őrült módján, aztán elszabadul a pokol, szinte szó szerint, én pedig ültem és hangosan veszekedtem mindenkivel, amire sajnos vannak tanúim.

Két gondom azért akadt vele.

  1. nem értek az anyagokhoz, a szabásmintához és az egész hóbelebanchoz, szóval segítséggel, guglival olvastam a ruhás leírásokat.
  2. Nem voltam képes megjegyezni a szereplők nevét és folyton vissza kellett lapoznom, hogy ki kinek a kicsodája.

Bár a ruhás rész, a varrás, az anyagok biztos jól mutatnak a vásznon, de egyébként nem tudom elképzelni az élőszereplős megvalósítását, pedig megcsinálták és meg fogom nézni. Mondjuk úgy fest, hogy az előzetes alapján köszönőviszonyban sem lesz a regénnyel, szerintem meg sem lehetne ezt a történetet úgy filmesíteni, ahogy azt Rosalie Ham megírta. Animációként sokkal inkább el tudom képzelni a sztorit. Dungatan lakóiról folyton a Belleville Randevú figurái jutottak eszembe, mindenki karikatúra, kivéve talán Tilly-t és Teddy-t. Ők inkább A párizsi mumusból léptek ki. Egy divatos történethez francia animátorok járnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr978423184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása