Várólista

Várólista

Februári TBR [2018]

2018. február 01. - eszter.m

Nehéz választani, ezért mondjuk úgy, másokra bíztam a döntést. Szóval a hónapban lesz legalább 3 non-fiction. Ez tuti. Szóval őket emelném ki részleteiben.

Yuval Noah Harari: Homo Deus. Rajongásom töretlen az izraeli professzor iránt, akkor is, ha kitör a frász a jóslataitól és a tényektől. Az első könyvét úgy tudnám összefoglalni, az ember borzalmas és métely a föld számára. Kíváncsian várom, a jövőnkről mit mond majd.

 

 

 

 

 

Suki Kim: Nélküled mi sem vagyunk. Az egyik kedvenc témám Korea. Tényirodalomként főleg az északi részről olvashatunk. Ez a kötet pedig a phenjani elitegyetem életébe enged bepillantást. Szerintem érdekes lesz!

 

 

 

 

 

Barbara Demick: Nincs mit irigyelnünk a világtól. Ha már az elit megvolt, akkor a hétköznapi élet is érdekes lehet. Még elég sok Koreáról szóló könyv áll a polcomon, szóval lassan azokat is majd ledarálom, de ebben a hónapban elég lesz kettő is.

 

 

 

 

 

Amit még mindenképp elolvasok, az a Pi élete. Egyszer már elkezdtem, de mikor konkrétan sírásban törtem ki az orvosi rendelőben a zebra miatt, kénytelen voltam letenni. A Vicious is előkelő helyen áll a fontossági sorrendben, mert kell nekem V. E. Schwab. Valamint a Nagy téli olvasmánylistáról legalább a Gyilkosság a magyar rádióbant el kell olvasnom, hogy teljesüljön a kihívás, de A Szelek Tornyát is elő szeretném végre venni.

A bejegyzés trackback címe:

https://varolista.blog.hu/api/trackback/id/tr7713572087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása